1269 elements coincideixen amb el vostre criteri de cerca
-
1.12.1.01 - Aprovar una instrucció per a l’articulació de licitacions conjuntes entre l’Ajuntament de Reus i els seus ens dependents per optimitzar els procediments de compra.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.12 - Qualitat dels serveis públics
/
1.12.1 - Projectar el sistema de qualitat en la prestació dels serveis públics municipals, per tal que els serveis que ofereix l'Ajuntament de Reus es prestin amb estàndards de qualitat i esdevinguin proactius, oberts i accessibles
-
1.11 - Administració amigable
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
1 - ESCOLTA ACTIVA: LES PERSONES AL CENTRE
-
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
1 - ESCOLTA ACTIVA: LES PERSONES AL CENTRE
/
1.11 - Administració amigable
-
1.11.2.15 - Treballar cap a un nou model d’atenció al públic als equipament patrimonials.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.14 - Revisar les formes de comunicació i llenguatge amb què l'Ajuntament es relaciona amb la ciutadania per promoure una administració amable.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.13 - Redissenyar el model d'atenció ciutadana de l'Ajuntament.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.12 - Potenciar i implantar espais presencials, telefònics o telemàtics d’acompanyament i aprenentatge digital continuat per promoure l’autonomia i reduir la bretxa digital.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.11 - Incorporar els canals WhatsApp i/o Telegram en els sistemes d’informació de relació ciutadana.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.10 - Empoderar la ciutadania vers l'administració electrònica a través d'accions de suport i acompanyament.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.09 - Dotar de plataformes digitals adequades que millorin la gestió i permetin a la ciutadania accedir als documents que custodia l’Arxiu.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom