1269 elements coincideixen amb el vostre criteri de cerca
-
1.11.2.08 - Desplegar una plataforma integral de gestió d’inscripcions a cursos, activitats i esdeveniments que faciliti la gestió municipal i l’accés a la ciutadania.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.07 - Desplegar un sistema d'aplicacions mòbils que integri diversos serveis municipals.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.06 - Desenvolupar una nova web municipal més intuïtiva, entenedora, propera, actual i proactiva.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.05 - Crear un protocol que garanteixi la tramitació i resposta a les queixes i suggeriments realitzats per part de la ciutadania a través dels canals oficials.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.04 - Crear un centre de capacitació digital.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.03 - Ampliar les zones de cobertura WIFI pública arreu del municipi per garantir l’accés a Internet i als serveis públics digitals.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.02 - Ampliar les comunicacions i els tràmits telemàtics de l'oficina virtual d'Aigües de Reus.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.2.01 - Adaptar els sistemes informàtics per garantir i vetllar per l’accessibilitat dels sistemes d’informació municipals.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.2 - Redissenyar la gestió interna de l'Ajuntament de Reus i les oficines d'atenció a la ciutadania per tal de facilitar una administració pública, fàcil, àgil, eficient i a l'abast de tothom
-
1.11.1 - Impulsar la digitalització, les tecnologies de la informació i les telecomunicacions a l’administració, promovent la cultura de la ciberseguretat i el valor de les dades
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
1 - ESCOLTA ACTIVA: LES PERSONES AL CENTRE
/
1.11 - Administració amigable
-
1.11.1.11 - Reactivar l'observatori social del municipi.
Ubicat a
PAM 2023-2027
/
…
/
1.11 - Administració amigable
/
1.11.1 - Impulsar la digitalització, les tecnologies de la informació i les telecomunicacions a l’administració, promovent la cultura de la ciberseguretat i el valor de les dades