Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

3. Desenvolupament econòmic

3.1 Progrés socioeconòmic i ocupació

3.1.01 Cooperar amb les universitats del territori. (5)

3.1.02 Ampliar l'oferta formativa a la ciutat de Reus. (3)

3.1.03 Potenciar la formació i qualificació professionals en sectors estratègics i de valor afegit. (1)

3.1.04 Fomentar la igualtat d’oportunitats en l’àmbit del treball. (5)

3.1.05 Potenciar l'orientació laboral i professional per a les persones treballadores i les empreses. (3)

3.1.06 Promoure l’ocupació de qualitat. (4)

3.1.07 Dinamitzar els sectors econòmics emergents. (7)

3.1.08 Potenciar la relació integral amb les empreses. (2)

3.1.09 Promoure els recursos de la ciutat en clau econòmica diversa. (1)

3.2 Projecció de ciutat

3.2.01 Establir aliances per potenciar els recursos del territori. (1)

3.2.02 Promoure la ciutat a l'exterior. (5)

3.2.03 Potenciar la ciutat com a destinació turística. (4)

3.2.04 Posar en valor i gestionar turísticament el patrimoni de la ciutat. (4)

3.2.05 Consolidar la marca universal Gaudí com a posicionament turístic de la ciutat. (3)

3.3 Emprenedoria i suport a l’empresa

3.3.01 Dinamitzar i millorar les àrees d’activitat econòmica de la ciutat. (3)

3.3.02 Donar suport al teixit empresarial i a l'emprenedoria. (6)

3.4 Economia local i sectors estratègics

3.4.01 Potenciar el desenvolupament integral dels sectors econòmics estratègics per a la ciutat. (5)

3.4.02 Dinamitzar el sector del comerç. (4)

3.4.03 Desenvolupar una política activa en la promoció d'emprenedors de comerç local i en la captació d’operadors de comerç, restauració i hoteleria. (3)

3.4.04 Impulsar una transformació comercial i modernitzar els mercats municipals. (3)

3.4.05 Esdevenir una ciutat referent en l’oferta de serveis relacionats amb la restauració i l’oci nocturn. (2)

3.4.06 Dinamitzar el sector agroalimentari. (3)

3.4.07 Impulsar el pla de desenvolupament i millora de la Unitat Agroalimentària del Mercat del Camp. (3)

3.4.08 Donar suport a la promoció dels productes de proximitat (5)

3.4.09 Potenciar el consum responsable per generar ocupació de qualitat en el sector del comerç de proximitat. (2)

3.4.10 Potenciar l’amabilització i la promoció de la ciutat des de l’òptica urbana. (4)