1.01.2.06 - Habilitar nous espais d’ús exclusiu per joves a la ciutat que es converteixin en espais de trobada, informació i dinamització entre la gent jove.
Per tal de fer intervenció socioeducativa amb joves, treballar, estar amb ells, fer que participin i que puguin dur a terme activitats, fer que sorgeixin idees,... cal tenir espais des d’on actuar; espais on els joves puguin acudir i trobin joves com ells i des d’on es pugui interlocutar amb ells i connectar-hi. Amb aquesta acció vol ampliar la xarxa d’espais juvenils amb els que compta la ciutat, per arribar a contactar amb més joves i perquè més joves de la ciutat disposin dels recursos que s’ofereixen. Espais descentralitzats per la ciutat que tenen capacitat d’acollir joves en primera atenció, fer tasques de dinamització i intervenció socioeducativa i acollir activitats.
Observacions:
S'està duent a terme l'estudi de possibles ubicacions per a habilitar aquests nous espais.
Objectius de desenvolupament sostenible
Notes de premsa
-
Neix un nou Punt Jove a la Biblioteca Pere Anguera: un espai de referència per a la joventut a la zona sud de Reus
Dimarts, 6/05/2025Cartell inauguració Punt Jove a la Pere Anguera La Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Reus, amb la col·laboració de la regidoria de Cultura i Política Lingüístca, obre un nou Punt Jove a la Biblioteca Pere Anguera, amb l’objectiu d’oferir informació, orientació i activitats adreçades als i les joves de la zona sud de la ciutat. El servei estarà actiu cada dimecres, de 10:00 a 14:00 h i de 16:00 a 20:00 h, i es presenta com una eina propera i accessible per acompanyar els joves en el seu dia a dia.
Tasques
- 1 - Estudi de possibles ubicacions per a poder habilitar aquests espais
- 2 - Habilitar un espai