Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

1.01.7.01 - Crear eines de suport a les federacions i entitats representatives de les persones grans, reforçant el servei i treball comunitari.

Per construir una xarxa de relació amb les persones grans, cal la planificació d’accions que permetin la interrelació, els coneixements d’experiències, la sensibilització, la col·laboració i el treball en xarxa de les persones grans i expertes en polítiques de gent gran.

1.01.7.01 - Crear eines de suport a les federacions i entitats representatives de les persones grans, reforçant el servei i treball comunitari.
Visita al Jardí Sensorial i tallers de manualitats amb usuaris i usuàries del Taller del Baix Camp

Observacions:

Les accions realitzades al 2024 han estat:

  • Col·laboració amb entitats, agents, per tal de donar impuls a les propostes relacionades amb les persones cuidadores.
  • Tallers d'intercanvi d'experiències entre tota la població.
  • Crear iniciatives d'intercanvi d'experiències culturals entre persones migrades i persones grans ( taller de cuines del món, i cuina del barri).

Les accions realitzades el primer semestre de 2025 han estat:

  • Taller de "Cuina fàcil i saludable", taller que promou els hàbits culinaris saludables i senzills. Acció mensual al Casal de Mestral .
  • Accions interdepartamentals emmarcades dins el programa d'activitats de les Persones Grans '25:
    • Acció pilot de "Cuina bàsica intergeneracional i intercultural", activitat per crear vincles entre gent gran i grups de joves nouvinguts a través de la cuina bàsica.
    • Acció pilot de "Fest-te la teva toteback senegalesa", activitat intercultural de costura amb la col·laboració de la ONG "La veu entre cultures"
    • Taller "Nosaltres també ens cuidem" , activitat per promoure els vincles i recursos entre cuidadors/es.
    • Taller de manualitats i visita al Jardi Sensorial del taller del Baix Camp, taller dirigit per usuaris/es del Taller del Baix Camp per generar vincles i  espais de relació entre aquests col·lectius.

Objectius de desenvolupament sostenible

Salut i benestar

Notes de premsa

Percentatge d'execució