1.11.2.02 - Ampliar les comunicacions i els tràmits telemàtics de l'oficina virtual d'Aigües de Reus.
Es realitzaran campanyes per donar a coneixer les funcionalitats dels comptadors amb sistema de telelectura, que s'acabaran d'implantar en els propers 4 anys. S'ampliarà la comunicacions i tràmits telemàtics amb el ciutadà, actualitzant la web i els serveis oferts en l'oficina virtual d'Aigües de Reus. Es vol potenciar l'administració electrònica en tots els àmbits: administradors, proveïdors i empreses. Cal avançar cap un procés de digilització per simplificar els tràmits i poder-los realitzar en qualsevol moment i en qualsevol lloc
Observacions:
Ja es van definir les característiques de la nova web d’Aigües de Reus,i es adjudicat la seva implementació. Es preveu la posta en marxa durant el 1er semestre de 2025. Ja s'han començat a fer algunes campanyes per donar a conèixer les funcionalitats dels comptadors amb els nous sistemes de telelectura
Objectius de desenvolupament sostenible
Notes de premsa
-
Aigües de Reus millora l'atenció al client amb un augment de tràmits tant presencials com online
16/01/2024
-
Aigües de Reus instal·larà 10.000 comptadors de telemesura i tancarà 2024 amb una cobertura del 80% de la ciutat
22/02/2024
-
Aigües de Reus agilitza l’atenció presencial i online dels usuaris
25/04/2024
-
Aigües de Reus renovarà el seu portal web per millorar l’atenció ciutadana
02/07/2024