Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

1.11.2.10 - Empoderar la ciutadania vers l'administració electrònica a través d'accions de suport i acompanyament.

L'administració és una garantia en el servei, cal entendre i empoderar-se que la prestació del servei requereix una forma de fer les coses. L'administració electrònica és un element facilitador per accedir al servei d'una manera fàcil, àgil i eficaç, sense desplaçaments, amb un servei 365 x 24, adequada a la societat actual ràpida i canviant constantment. Es tracta de fer acompanyament cap a aquesta nova realitat de societat.

1.11.2.10 - Empoderar la ciutadania vers l'administració electrònica a través d'accions de suport i acompanyament.
cartell servei "suport als tràmits digitals"

Observacions:

En línia amb aquesta acció, s'ha posat en marxa el servei del telèfon d’atenció ciutadana "acompanyament i suport via videoconferència per fer tràmits telemàtics". Així mateix, des de l'IMFE Mas Carandell s'ha activat el servei de Suport als tràmits digitals presencials per a les persones amb dificultats amb els tràmits telemàtics, que es presta des de 2 Centres Cívics de la ciutat. 

Objectius de desenvolupament sostenible

Pau, justícia i institucions solides

Notes de premsa

Percentatge d'execució