Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

1.11.2.14 - Revisar les formes de comunicació i llenguatge amb què l'Ajuntament es relaciona amb la ciutadania per promoure una administració amable.

Revisar la informació i documentació dels sistemes digitals que es relacionen amb la ciutadania per tal de millorar el llenguatge utilitzat, utilitzant un vocabulari planer i clar amb l’objectiu d'augmentar la comprensibilitat de la ciutadania.

Observacions:

Per tal d'abordar aquesta acció, durant l'any 2024 s'ha estudiat formes de sistematitzar la millora del llenguatge i possibles proves pilot de millora en tràmits concrets.

Una de les proves ha estat l'aplicació de millores en la comprensibilitat del llenguatge utilitzat en la comunicació electrònica amb les persones que realitzen queixes i suggeriments.

Per altra banda, s'està planificant formació en llenguatge planer a tot el personal de l'Ajuntament per a dur-se a terme de forma gradual durant la resta de mandat.

Objectius de desenvolupament sostenible

Pau, justícia i institucions solides
Ciutats i comunitats sostenibles

Percentatge d'execució