1.13.2.09 - Establir una estratègia de comunicació conjunta a les xarxes de l’Ajuntament de Reus amb visió de grup, alineades amb els objectius estratègics del govern de Reus, dotades dels recursos adients per fer-ne un ús racional i sostenible i fomentant un comportament ètic i responsable.
Aquesta acció es materialitza amb la redacció de documents que concreten l'estratègia de comunicació com poden ser el nou Manual d'ús de les xarxes socials o la redacció d'unes bases comunes per a concursos en xarxes socials. Així mateix, es fomentaran i es difondran valors ètics, socials i de protecció ambiental, a través de publicacions periòdiques en els perfils corporatius de l'Ajuntament de Reus.
Observacions:
Objectius de desenvolupament sostenible
Tasques
- 1A - Desplegar la identitat visual corporativa a les xarxes socials, que permeti identificar gràficament i visual la pertinença a l'Ajuntament de Reus. 1a fase, perfils AJREUS
- 1C - Desplegar la identitat visual corporativa a les xarxes socials, que permeti identificar gràficament i visual la pertinença a l'Ajuntament de Reus. 2a fase, perfils Grup AJREUS
- 4 - Promoure els valors ètics, socials i de protecció ambiental i lluita contra el canvi climàtic, recollits als ODS, a través de les publicacions a les xarxes socials, amb un mínim de 10 publicacions semestrals, en sintonia amb l’acció de govern - 2024