Saltar al contingut
Saltar a la navegació
Informació de contacte
-
4.3.1.1 Redissenyar els equipaments on s'ofereixen els serveis presencials d'atenció a la ciutadania.
-
Es fa necessari decidir quin model d’Atenció al Públic es vol tenir i impulsar-lo, per tal d’adaptar-lo a les noves necessitats ciutadanes. Actualment tenim 1 atenció generalista + 4 oficines d’atenció especialitzada + tècnics especialistes en gestió, tots repartits en diferents oficines. Les persones usuàries cada cop demanen més la resolució en les pròpies oficines sobre el seu tràmit el que comporta més coneixement del tràmit i un major temps d’atenció, que deriva en una revisió dels espais per a rebre i atendre la ciutadania. També cal preveure la transformació digital de l’atenció ciutadana i el seu impacte en les oficines d’atenció.
-
https://planificacio.reus.cat/pam-2019-2023/4/4.3/4.3.01/4.3.1.1
-
https://planificacio.reus.cat/@@site-logo/REUSPLANIFICACIO.png
4.3.1.1 Redissenyar els equipaments on s'ofereixen els serveis presencials d'atenció a la ciutadania.
Objectius de desenvolupament sostenible