Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

2.04.1.06 - Potenciar la Reus Film Office com una eina de projecció de ciutat.

Amb la voluntat d’atreure cap a la ciutat el rodatge de pel·lícules, sèries de televisió, anuncis publicitaris o altres productes audiovisuals aprofitant els espais singulars i patrimonials de Reus, com a una nova línia de promoció turística per generar negoci i visites, es vol crear el Film Office Reus. S'elaborar materials de difusió de Reus com a escenari per aquestes activitats audiovisuals i crear sinèrgies amb altres entitats d'aquest àmbit.

Observacions:

El mes de març de 2024 es va realitzar la gravació d'un videoclip d'una nova canço i sessió fotogràfica de la famosa cantant Rigoberta Baldini al Barri Gaudí de Reus.

El passat dia 2 d’octubre de 2024 es va realitzar l’estrena del documental «L’ombra del fotògraf Josep M. Canyelles» al Teatre Bartrina

Durant el primer trimestre del 2026 s'ha impulsat la creació d'un banc d'imatges fotogràfiques per promocionar els diferents espais disponibles a la Web de la Catalunya Film Comission.

Objectius de desenvolupament sostenible

Salut i benestar
Treball digne i creixement econòmic
Ciutats i comunitats sostenibles

Notes de premsa

Percentatge d'execució