Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

2 - CIÈNCIA, INNOVACIÓ I CREIXEMENT ECONÒMIC

2.01 - Sectors estratègics i comerç de proximitat

2.01.1 - Potenciar el desenvolupament dels sectors econòmics estratègics per a la ciutat. (8)

2.01.2 - Potenciar i modernitzar els mercats municipals de Reus i fomentar el comerç als barris (3)

2.01.3 - Potenciar els polígons industrials de la ciutat (3)

2.02 - Emprenedoria, empresa i ocupació

2.02.1 - Donar suport a l’emprenedoria (7)

2.02.2 - Fomentar la creació d'ocupació de qualitat mitjançant polítiques públiques que permetin incentivar la inversió empresarial i facilitar l'accés al mercat laboral (5)

2.02.3 - Definir i desenvolupar programes d’acceleració, innovació i internacionalització de les PIMES (3)

2.02.4 - Donar suport a la transformació de models de negoci, apostant per la sostenibilitat, la innovació, models cooperatius i l’emprenedoria social i inclusiva (8)

2.02.5 - Definir noves línies de col·laboració publicoprivada i foment de la participació del món empresarial i dels agents socials (5)

2.03 - Coneixement i Innovació

2.03.1 - Posicionar Reus com a ciutat de ciència i innovació (4)

2.03.2 - Millorar la qualitat de vida urbana amb serveis intel·ligents (2)

2.03.3 - Crear un entorn que permeti la transferència de coneixement de la universitat a la resta de la societat (6)

2.03.4 - Millorar la qualitat de vida urbana amb serveis intel·ligents (2)

2.04 - Projecció de la ciutat al món

2.04.1 - Projectar i posicionar Reus i el seu entorn a l'àrea metropolitana, al territori i en l'àmbit internacional (9)

2.04.2 - Consolidar la promoció del patrimoni de la ciutat com actiu turístic del territori (6)

2.04.3 - Desenvolupar un turisme sostenible i inclusiu a la ciutat (3)

2.04.4 - Promoure Reus com a capital de l’esport i pol d’atracció pel turisme esportiu. (2)

2.04.5 - Impulsar el turisme congressual a la ciutat (2)

2.04.6 - Esdevenir una destinació comercial de referència amb una oferta comercial, de serveis i restauració diversificada i dinàmica capaç d’atraure visitants (2)

2.04.7 - Promoure la col·laboració amb el sector empresarial i potenciar la competitivitat del sector agrícola i la indústria agroalimentària de productes de proximitat. (2)

2.04.8 - Promoure el sector turístic de la ciutat a través del modernisme i la figura d'Antoni Gaudí (2)

2.04.9 - Posicionar la marca Vermut de Reus com un element de referència exterior (2)