Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

2.04.9.02 - Realitzar accions promocionals i participar a fires per a consolidar Reus com a Capital del Vermut.

Realitzar accions promocionals per a posicionar Reus com a "Capital del vermut" amb l'assistència a fires i accions promocionals a nivell nacional i internacional promocionant la marca Vermut de Reus i la Ruta del Vermut. Reestyling de la marca i nou desplegament de la marca alineada amb la marca de ciutat.

Observacions:

S'han realitzat moltes promocions a fires estatals i organització d'accions propies promocionals aquest 2024. Destacar en especial la participació de Reus Promoció a la fira especialitzada en producte gastronòmic com és Madrid Fusión, o l’esdeveniment celebrat a l’hotel Emperador de Madrid que va comptar amb gran quantitat d’influencers i mitjans de comunicació.

S'ha programat l'assistència a diferents accions promocionals i de posicionament de Reus com a capital del Vermut pel 2025, moltes d'elles emmarcades dins de l'any en que Catalunya serà Regió Mundial de la Gastronomia i per tant poden tenir un impacte molt positiu sobre la promoció dels productes més reconeguts de la ciutat, comés el vermut.

Objectius de desenvolupament sostenible

Salut i benestar
Treball digne i creixement econòmic

Notes de premsa

Percentatge d'execució