2.04.9.02 - Realitzar accions promocionals i participar a fires per a consolidar Reus com a Capital del Vermut.
Realitzar accions promocionals per a posicionar Reus com a "Capital del vermut" amb l'assistència a fires i accions promocionals a nivell nacional i internacional promocionant la marca Vermut de Reus i la Ruta del Vermut. Reestyling de la marca i nou desplegament de la marca alineada amb la marca de ciutat.
Observacions:
S'han realitzat moltes promocions a fires estatals i organització d'accions propies promocionals aquest 2024. Destacar en especial la participació de Reus Promoció a la fira especialitzada en producte gastronòmic com és Madrid Fusión, o l’esdeveniment celebrat a l’hotel Emperador de Madrid que va comptar amb gran quantitat d’influencers i mitjans de comunicació.
S'ha programat l'assistència a diferents accions promocionals i de posicionament de Reus com a capital del Vermut pel 2025, moltes d'elles emmarcades dins de l'any en que Catalunya serà Regió Mundial de la Gastronomia i per tant poden tenir un impacte molt positiu sobre la promoció dels productes més reconeguts de la ciutat, comés el vermut.
Objectius de desenvolupament sostenible
Notes de premsa
-
Reus es posiciona com a Capital del Vermut amb un gran esdeveniment al centre de Madrid
L'Agència va realitzar un esdeveniment a Madrid per a promocionar-se com a Capital del Vermut a nivell estatal
-
Reus capital del Vermut a Madrid Fusión
Reus participa en la fira Madrid Fusión per promocionar el Vermut de Reus
-
Reus Promoció visita la fira Vinexpo a Paris amb l’objectiu d’internacionalitzar el Vermut de Reus
Reus Promoció visita la fira Vinexpo a Paris amb l’objectiu d’internacionalitzar el Vermut de Reus
-
Reus capital del Vermut al GastroFest San Miguel Km 0 de Barcelona
Reus capital del Vermut al GastroFest San Miguel Km 0 celebrat al Poble Espanyol de Barcelona