Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

2.04.5.01 - Participar en accions de promoció i fires per consolidar Reus com a destinació turística.

En aquesta acció analitzem el posicionament turístic, definint estratègies de futur i establint els canals de promoció i comercialització com; assistència a fires i esdeveniments o organització i acompanyament de fam i press trips, així mateix també s’establiran els canals de comunicació adequats per cada una de les campanyes turístiques i esdeveniments i es desplegarà l’estratègia de màrqueting que incorpora la consolidació dels diferents productes turístics. L’objectiu principal és el posicionament de Reus en el panorama del turisme cultural de Catalunya, amb una oferta vinculada principalment a la figura de l’arquitecte reusenc Antoni Gaudí i del patrimoni modernista, la gran vitalitat de la ciutat en sectors de comerç, restauració i cultura i en la importància dels productes de proximitat com el Vermut, les avellanes i l’oli d’oliva.

Observacions:

El primer semestre del 2024 és quan s'han dut a terme les principals accions de promoció, exemple d’això és que l’Agència de Promoció de Ciutat és un dels organismes adherits al conveni córner de comunicació que proposa el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. S’ha participat a l’acció publicitària multi-canal dirigida al mercat català i estatal.
Paral·lelament, els mesos de març a maig han estat els que han concentrar la major part de visites de familiarització que s’han fet a Reus. Aquestes visites tenen l’objectiu de donar a conèixer la destinació als agents de viatge, touroperadors, creadors de contingut, bloggers i periodistes especialitzats en el món dels viatges. En total, hem rebut a Reus aproximadament un centenar de persones, un 30% procedents dels països nòrdics, 20% francesos, 40% belgues i la resta catalans. Un 70% d’aquestes visites han estat organitzades a través de l’Agència Catalana de turisme i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i la resta d’organització pròpia de Reus Promoció.

En referència a les accions promocionals, destaquem, per la seva importància, la participació de Reus Promoció a diferents fires turístiques i especialitzades, i promocions a diferents ciutats espanyoles i catalanes com pot ser Fitur a Madrid, i la Fira B travel de Barcelona, les Fires Modernistes de Terrassa i Canet

Objectius de desenvolupament sostenible

Salut i benestar
Treball digne i creixement econòmic
Ciutats i comunitats sostenibles

Notes de premsa

  • Reus Promoció comença la Campanya d'Estiu 2024

    Com a part de les accions promocionals de Reus, l'Agència està adherida al Conveni Corner del Patronat de turisme de la Diputació de Tarragona i participa ens accions i fires promocionals sota elm paraigües de la marca Costa Daurada

Percentatge d'execució