2.04.2.04 - Dissenyar experiències per promocionar la visita o escapades a la ciutat.
En un mercat turístic cada vegada més competitiu, les experiències úniques ajuden a diferenciar-se d’altres destinacions. Aquestes, aporten un alt valor afegit, comportant un augment d’ingressos per als negocis locals i la destinació en general, alhora que fomenten la fidelització i recomanació dels visitants i, per tant, la repetició i l'increment de visitants. Com a ciutat modernista i amb un clar objectiu de promocionar l’escapada a la ciutat que comporta pernoctació, les experiències memorables consolidaran l’augment de visitants que trien aquesta opció. Aquestes es conceptualitzaran i publicaran a través de la web de reusturisme.cat, amb informació i accés directe a les reserves d’entrades o experiències. El desenvolupament d’aquestes experiències anirà acompanyat d’un pla de promoció i comunicació a xarxes socials i mitjans per donar visibilitat al producte i ajudar a la comercialització d’aquest.
Observacions:
Any 2024: Les experiències que es podran oferir a través de la web de Reus turisme, estan creades i s’està en procés de reestructurar la web per a poder-les incorporar
El primer trimestre de 2025 la pàgina web reusturisme.cat ha estat actualitzada i reestructurada per facilitar la navegabilitat d'aquesta així com la funcionalitat per incorporar noves eines com la planificació de la visita que ha de reforçar la venda d'experiències i escapades a la ciutat.
Objectius de desenvolupament sostenible
Notes de premsa
-
L'oficina de turisme de Reus es digitalitza per millorar l'experiència del visitant
En un esforç per millorar l'experiència del visitant i optimitzar la gestió de la informació turística, i emmarcat dins l’estratègia de Projecció Exterior de Reus, Reus Promoció ha presentat un sistema de gestió integral dissenyat específicament per a oficines de turisme i també l'actualització de la pàgina web